Såg en tjuv idag ;/

Såg en tjuv idag ;/
I centrum så sprang den bara fram jätte snabbt och sen kom massa poliser :/

MER DETALJERT
Jag står utan för cubus och pratar med hanna om en sött tröja. då vänder jag mig om (men inte hanna) och då ser jag en kille med svarta mysis kläder med luvan över den svarta mössan som springer ner för fel rulltrappa och jag märkte direkt att det var en tjuv så jag började springa men då kom 2 poliser springades bakom mig som rop typ "AKTA!!" så jag hoppa åt sidan. blev rädd och gick sen och lyssnade när ett annat vittne berättade för polisen och hon sa att :

Hon satt på bussen mot centrum och såg och hörde när en man satt och tortyrade sin lilla hund och sen typ pratade han i telefon om att han skulle till centrum och slå upp nån?

Då sa vittnet:
- asså jag blev fan skit rädd för hela min familj bor i centrum och det kunde lika gärna var nån i min familj den hän mannen skulle klå upp och lixom vad har dom gjort honom? okey om dom gjort nått mot honom och han vart förbannad men nu var det inte så ...

sen hörde jag inte mer för att hanna kom bakifrån mig och sa att vi skulle gå hem. (hon hade kollat på kläder med sin mamma och de hade inte märkt nått om den mystiska mannen så jag fick berätta alltihop)

Jag skrev "centrum" för jag vill inte säga vart detta var nånstans :/


Om du är liten och läste detta vill jag bara säga att det kan vara bra att prata med en vuxen som du litar på om detta. Detta är bara nått som kallas snatteri. Han kanske bara har det svårt hemma och tog ut sin ilska på hunden och personalen i Cubus. För jag gick in sen på cubus och då grät hon i kassan :(

//michelle

kommer inte skriva mer för jag har jätte ont i huvudet och måste vila




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Michelle Och Hanna Rules

Hejsan! Denna blogg handlar om två helgrymma tjejer på 11 år. Vi skriver en blogg om livet och så <33 Hope u like it! //michelle och hanna

RSS 2.0