Sååå Fräsch

eller hur det nu stavas (haha!!)
Jag har nyss duschat och smört in mig med min nya body loation (!!) asså känner mig ärligt som en ny person bara för att jag har köpt en body loation.
Sitter nu och klinkar på mitt tangentbord :) för blogg.se appen funkar inte :( iallafall inte med bilder :( x 100000000000000000!! få se om det blir bättre till imorgon (hoppas hoppas hoppas!!)
Nu ska jag lägga mig ner i sängen och läsa lite <33 gör ett "inlägg" senare .. haha asså det är ju inget inlägg utan mer en rubrik där det står : Går och lägger mig NU! bra "inlägg" vahh?
Hoppas mina läsare har haft en bra måndag och en bra början på veckan <33'
Tror att jag ska till skolan imorgon men aa kanske inte
Okey nu börjar jag flamma ur så hej då och god natt lovers
Slängkyss <33
//michelle


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Michelle Och Hanna Rules

Hejsan! Denna blogg handlar om två helgrymma tjejer på 11 år. Vi skriver en blogg om livet och så <33 Hope u like it! //michelle och hanna

RSS 2.0