Hej alla stora och små

Hej!
FAKTA OM MIG!
Jag heter michelle och fyller 12 i sommar.
Jag gillar att blogga, vara med vänner, dator,sjunga, dansa, spela teater och även handboll
Jag både i Afrika i 5 månader och kom hem i januari (i år) där gick jag i skolaqn och mina föreldrar jobbade (läkare och eget företag)
I hela mitt liv har jag gott i en engelsk klass
Jag delar denna blogg med min bästis Hanna (hon får berätta om sig själv nån annan gång)
Vi hade en annan blogg som heter Fjoortizzarna.blogg.se fast jag tyckte att det var lite pinsamnt att vår blogg hette så :/
Jag har en iphone och bloggar från den, eller ibland bloggar jag ju från datorn.
Här kommer några bilder på mig!
//michelle


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Michelle Och Hanna Rules

Hejsan! Denna blogg handlar om två helgrymma tjejer på 11 år. Vi skriver en blogg om livet och så <33 Hope u like it! //michelle och hanna

RSS 2.0