Blev ett litet inlägg!

Hej igen!

Jag är såklart kvar hos Malin!

Vi har haft jätte kul och har ätit både middag, godis och snacks.

Nu ska vi snart sova, vara en stund.

Imorgon kommer mamma och hämtar mig vid 9:15-9:30 och då ska jag på Laxerdownn fest i stan (bror fyllde ju år!)
Och sen vet jag inte vad jag ska göra? Ska nog faktiskt vara med Hanna och vi ska nog till centrum! Förhoppningsvis kan hon sova över och sen kan vi tsm träffa Ami dagen efter!! HUR AWSOME som helst!!

Men nu måste jag sova

Tuddels <33

//michelle



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Michelle Och Hanna Rules

Hejsan! Denna blogg handlar om två helgrymma tjejer på 11 år. Vi skriver en blogg om livet och så <33 Hope u like it! //michelle och hanna

RSS 2.0