5 saker ni inte visste om mig

Mit fullständiga namn är Michelle Vera Carin Hruska
Jag spelar i ett handbolls lag och går även på teater

Jag är singel
Min mamma heter Katrin och är 36 år, hon är docktor

Min pappa heter Tomas och är 40 år, han har ett egen företag som heter "Fixa Ditt Hus"
Mina föreldrar bor ihop

Jag har 2 syskon (bror Pontus och syster Emilia)! och vi är 9 kusiner totalt på mammas och 6 på pappas.
Jag går i 5:an

Jag är högerhänt
När jag var 5 bodde jag i argentina i 5 månader

Jag ÄLSKAR barn filmer som upp och Lorax
Jag kollar ofta på svtplay, kanal5play, tv3play och tv6play eftersom att min familj har inte samma tv smak som jag typ?!


Det där var lite kort fakta om mig bara. ses senare för nu ska jag äta glass <33
//michelle




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Michelle Och Hanna Rules

Hejsan! Denna blogg handlar om två helgrymma tjejer på 11 år. Vi skriver en blogg om livet och så <33 Hope u like it! //michelle och hanna

RSS 2.0