Tidiga tisdag!! :D

Hej! Eller snarare godnatt!

Tänkte lägga mig nu fast det beslutet gjorde Hanna för 20 minuter sen!

Godnatt!! Imorgon eller idag menar jag ska jag vara med Hanna sen byta ut en av mina berlocker på ur&penn för den där peace märket gick sönder när jag hoppa studsmatta:( sen ska jag vara hos timmy med isaac och Alice och timmy! Ska bli jätte kul! Sen på onsdag runt 3-4 sticker planet till Tyskland där jag, Hanna, mamma och mina Två syskon ska vara i 4 dagar på ett bad ställe! Så då blir det Inge bloggnilgbeftersom att min avbomemang inte gäller i utlandet och massa sånt, men ibland kommer det nått inlägg bara så att ni är beträdda på det. Men till er tröst åker vi om 1 och en halv dags så lite mer bloggnig blir det ju och sen kommer massa bilder efter <33

Bild från igår
Godnatt!
//Michelle



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Michelle Och Hanna Rules

Hejsan! Denna blogg handlar om två helgrymma tjejer på 11 år. Vi skriver en blogg om livet och så <33 Hope u like it! //michelle och hanna

RSS 2.0