På bussen nu! :D

Sitter på bussen nu och tänker lite och så, hoppade precis på bussen och chauffören är jätte trevlig. När jag skulle gå på vända han sig mot mig och sa "hejsan" med ett stort smajl! Då rodnade typ jag och sa "hej" sen när jag la mitt kort på den där automaten sa han "tackar tackar"!
En bra början på en resa, snyggt jobbat där chauffis :)

Hemma tog jag massa ego bilder haha! Drack ur två surgrösdrickor (appelsin och päron) och åt en hallon risifrui, diggade musik och så slängde jag ber en grön rutig shorta i väskan som jag ska ha imorgon! Så samma som idag fast annan färg, oj nu avslöjade jag lite ;/

Här kommer en ego bild och så får ni fler ego bilder när jag är framme hos mormor för hon har bättre internet
//Michelle



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Michelle Och Hanna Rules

Hejsan! Denna blogg handlar om två helgrymma tjejer på 11 år. Vi skriver en blogg om livet och så <33 Hope u like it! //michelle och hanna

RSS 2.0