Min dag

Hejsan!
Min dag var helt vanlig, gick hem till Hanna efter skolan och sen åkte vi tsm till handbollen! Och sen teater! Va kallt de var på rasterna!!!!!
Hade SO prov idag på medeltiden och det gick väldigt bra :)
Nu ligger jag i sängen och ska ringa farmor och farfar och fråga om jag får sova över där imorgon, ni fattar inte hur kul det är att vara där!! Älskar dom <3

Dagens outfit;
Svart magtröja: hm
Linne:internet
Tights:kapphal

Med detta säger jag godnatt och hoppas ni hade en bra första dag på veckan, DET HADE JAG :)

//Michelle



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Michelle Och Hanna Rules

Hejsan! Denna blogg handlar om två helgrymma tjejer på 11 år. Vi skriver en blogg om livet och så <33 Hope u like it! //michelle och hanna

RSS 2.0