Kvällen

Min kväll har varit väldigt Chill faktiskt. Smsat med några kompisar ätit middag och kollat på tv! Sen har jag försökt Vaa inne på datorn men internet funkade typ inte :( sen så har jag även skrivit 4 kapitel på en berättelse (skol arbete!). Så har min kväll sätt ut. Hur har eran varit? Nu ska jag snart sova eller om typ en halvtimme eller mer men säger godnatt nu :)

Bild 1:hade tråkigt och fota ögonfransarna
Bild 2: min kompis Philippa. Vi väntade på hennes pojkvän i typ en timme och då posade vi lite hehe!! :)
//Michelle

Ps. Smsar med Hanna och hon säger också godnatt! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Michelle Och Hanna Rules

Hejsan! Denna blogg handlar om två helgrymma tjejer på 11 år. Vi skriver en blogg om livet och så <33 Hope u like it! //michelle och hanna

RSS 2.0