Jag och Emilia igår

Vi fick:
-76 kr
- massa godis
- ett isadora armband

Det över fick vi av att gå runt i 3 timmar :)
För dem här 76 kr köpte vi 4l påskmust och 5 packet jordgubbar!! Sen så fick vi 2 packet ballerina kakor av dem på Ica och vi gav dem ett påskort ;D

Bild: armbandet
kanske dålig bild men det är jätte svårt att fota när man åker i bilen, fast nu är vi framme! Hej då!! Bloggar mer sen och då lägger jag och upp bilder på brunchen och hur jag så ut igår när jag var påskärring :D

//Michelle



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Michelle Och Hanna Rules

Hejsan! Denna blogg handlar om två helgrymma tjejer på 11 år. Vi skriver en blogg om livet och så <33 Hope u like it! //michelle och hanna

RSS 2.0