Info

Hej jag är på min handbolls träning ..typ..
Asså vi skulle typ ut och springa men jag visste inte om det så jag tog inte med mig långa armad och långbyxor:( får sitta inne och vänta(blogga) i 30 min tills de kommer tillbaka från joggningturen, sen har jag typ 1 timmes träning inomhus och sen ska jag nog hem och vara med Noella eller Andrea!

Bara så att ni vet så var det 2 konstiga bilder i förra inlägget och det var mina handleder och earth hour tatueringar från igår :)

Bild: Sean banan

//Michelle
PS:Hanna är ute och springer



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Michelle Och Hanna Rules

Hejsan! Denna blogg handlar om två helgrymma tjejer på 11 år. Vi skriver en blogg om livet och så <33 Hope u like it! //michelle och hanna

RSS 2.0