Glad påsk

Glad påsk Alla läsare!

Vaknade vid 7:30 och gick upp och åt frukost, sen kollade jag på tv och vid 10 gick jag ut med syrran. Vi var påskkärringar och fick enormt mycket godis och 76 kr. Vi var ut och gick i 2,5 timmar. Sen åt vi pannkakor till lunch. Efter lunchen gick vi ner till ICA och köpte 5 paket jordgubbar och 2 flaskor påskmust (4l) (2 för 15) för påskärringspengarna fast vi glömde att räkna med panten fast ICA var snälla att betala det (tackar) och sen gav de oss 1 packet ballerina cheescake och 1 ballerina marräng swich, och vi av dem påskort!! Låååång mening jag vet :)

Pappa kommer och hämtar mig och syrran nu och då åker vi hem och går påskärringar hemma med Andrea

//Michelle



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Michelle Och Hanna Rules

Hejsan! Denna blogg handlar om två helgrymma tjejer på 11 år. Vi skriver en blogg om livet och så <33 Hope u like it! //michelle och hanna

RSS 2.0