En sanning om mig

Hej! Sitter vid datorn och bloggar faktist, brukar ju vanligtvis blogga från telefonen men nu ska jag skriva en sanning om mig:)
- Jag brukar vara inne på datorn flera gånger varje dag men brukar aldrig orka gå in på blogg.se och blogga från datorn. Kanske blir enu mer data bloggning i framtiden men det kommer knappt vara nån bloggning från imorgon 15:00 - lördag 15:00 för då är jag i tyskland med Hanna.

Okey det där kanske inte vara en toppen sanning men ville bara säga det :)
- Vad är 1+1?
-2
- Din rumpa är blå.

- Vad är 4+4?
- 8
- Du sitter på en potta.

- Vad blir 2+2?
- 4
- Du är en liten myra.
Min syrra kom precis in och sa dom, haha de var ju faktist bra :D
Ska gå nu för jag ska fixa lite tvätt och packa lite inför imorgon :-)
<--- gammal bild
//michelle


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Michelle Och Hanna Rules

Hejsan! Denna blogg handlar om två helgrymma tjejer på 11 år. Vi skriver en blogg om livet och så <33 Hope u like it! //michelle och hanna

RSS 2.0