:D

Hej igen! Har städat rätt så mycket men orkar inte mer nu så ska bas byta tröja och sen dra jag till Noella :D
Nu kom Hannas mamma precis över med Hannas lillasyster Lova som är lika många år som min bror och dom ska leka eller vad man nu säger! Men nu ska jag inte utråka er mer utan ska visa upp byxorna som jag köpte igår för 199:- på NewYorker!
Hiss med dem - det är mint gröna och tajta
Diss med dom - de är för stora i midjan!! Haha de ramlar ner :( fanns bara i S och jag har typ XS!

OBS de ser väldigt fluffiga ut på bilden

//Michelle



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Michelle Och Hanna Rules

Hejsan! Denna blogg handlar om två helgrymma tjejer på 11 år. Vi skriver en blogg om livet och så <33 Hope u like it! //michelle och hanna

RSS 2.0