Bra start på veckan!

Hej! Sitter på bussen nu på väg hem till mig, jag ska packa och sen ska jag ta samma buss tillbaka till mormor. Jag har Lixom gått runt i samma kläder i 48 timmar typ!!!! Uhhh eller hur, fast mamma kom med några nya kläder och jumpa saker till jumpan. Så nu har jag på mig ett bra jeans-thights från kapphal (de som jag hade igår!) ett linne från ellos.se och en lila tjorta knyten över fast den har jag fått från Hanna men den är köpt från hm. Sitter nu på bussen iallafall och är snart hemma! Bussen sin jag tänkte ta går 14:58 och de tar typ 15-20 min att åka :(
Tänkte bara hälsa alla mina läsare en bra start på veckan!! Bloggar mer sen när jag är på väg till mormor. <33
Kanske blev lite långt men ...

//Michelle :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Michelle Och Hanna Rules

Hejsan! Denna blogg handlar om två helgrymma tjejer på 11 år. Vi skriver en blogg om livet och så <33 Hope u like it! //michelle och hanna

RSS 2.0