Äntligen kan jag blogga ...

Hej! Äntligen kan jag sätta mig ner och blogga. Ni fick ju ett inlägg när mitt och Hannas plan lyfte, en timme senare  landade planet och vi var i Tyskland :D sen fick vi som vanligt hämtat ut väskorna. När det var klart hyrde vi en fin Opel det kommer bilder på senAre (när jag bloggar från iPhone! Nu sitter jag på golvet i gallerian och bloggar från ipaden. Man kan inte ens ladda ner appar på den här ipaden just nu så jag är inne på safari och på blogg.se). Efter en timmas bil resa och ett stop för lunch (på ett bageri ^^) är vi äntligen framme! :) medians mamma checkar in filmar jag och Hanna oss själva som Kissie och Bajssie! När vi äntligen kommit till rummet och handlat är et dags! Vi packar ner badkläderna i påsar och sen går vi mot den stora simhallen.  Vi badade i ca 3 timmar sen när vi kommer hem äter vi middag (19:35) och nu sitter jag här och bloggar! Men nu måste jag sluta skriva för familjen vill gå hem till rummet :( (där vi INTE har internet!) men jag kommer kunna blogga imorgon vid frukost och så :)
Har ni märkt att vi har fått en grader? Tack kossan! <33
Vad har ni gjort hemma i Sverige?
//Michelle


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Michelle Och Hanna Rules

Hejsan! Denna blogg handlar om två helgrymma tjejer på 11 år. Vi skriver en blogg om livet och så <33 Hope u like it! //michelle och hanna

RSS 2.0