8/4 i think ...

Hej! Min dag har varit helt normal och jag har gått typ 7km om jc själv skulle säga något, först gick jag ju på morgonen ute i skogen / träsket med pappa och mamma och sen när jag kom hem fixade jag mig och tog bussen och skulle med en kompis kolla på när 2 killar i vår klass spelar fotbolls cub men precis när vi kommer framm ditt så har killarna redan åkt! (bra conection Vaa?) ^^ så jag och min kompis Alice får gå typ 3 km till vår skola för killen bor nära vår skola och när vi väl kommer till skolan vet vi inte vart vi ska ta vägen för vi hittar inte :( men efter 30 minuter av att springa runt till olika hus och knacka på så hittar vi det men då har den ena killen gått hem och den andra ska iväg om 10 minuter så jag och Alice står ute och pratar med honom i 10 min och sen drar han och Alice går hem. Då går jag först till några vänner fast de hade en äldre kusin som inte jag kände riktigt så jag gick upp till Hanna men hennes familj är inte hemma :( så då ringer jag farmor och hon hämtar mig och hemma hos henne äter jag middag och kollat på tv och så i 2 timmar och ser ett jätte coolt program som heter "godis drottningen" där hon gjorde stora skulpturer och så av jelle beens och rämar mm. När jag kom hem till mig sedan kollade jag på top model och lite annat på datorn och nu ska jag sova! Tack om du orkade läsa allt!!

Kofta: kapphal
Tights:kapphal
Linne:hm


//michelle



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Michelle Och Hanna Rules

Hejsan! Denna blogg handlar om två helgrymma tjejer på 11 år. Vi skriver en blogg om livet och så <33 Hope u like it! //michelle och hanna

RSS 2.0