1/4 2012

Hej!
Har haft handbolls träningen nu och bara ligger på sängen och dör .. är så trött!!!
Lyssnar på vinnar låten av idol 2011 "all this way". älskar verkligen idol fast jag kunde tyvärr inte se den pågrund av att jag bodde i afrika. När mamma sa : -Vi ska åka till afrika! sa jag: - VAAA!!! "börjar gråta och skrika" men jag kommer missa IDOL!!!!!!!!
haha vad jag är rolig :)
orkar inte skriva mer, här har kommer en bild från svergie och en från afrika
<--- jag och elsa i skolan (i sverige!)
<---- jag i afrika på en safari tur! :)
Hej då :)
//michelle
PS. Glöm inte att lura folk och göra bus. Ska lura min syrra om att vi ska få ett husdjur (eller att mamma och pappa ska skilljas) och så har jag gjort 3 bus!! tejpat vattenkran och bytt ut saltet mot sockret och så har jag byt tandkräm mot ketsup) SHH!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Michelle Och Hanna Rules

Hejsan! Denna blogg handlar om två helgrymma tjejer på 11 år. Vi skriver en blogg om livet och så <33 Hope u like it! //michelle och hanna

RSS 2.0